środa, 5 maja 2021

Sylveco - Vianek - Kojąco - wygładzający peeling do ciała z mielonymi pestkami jeżyny

Sylveco - Vianek - Kojąco - wygładzający peeling do ciała z mielonymi pestkami jeżyny

 
Peelingowanie ciała mój ulubiony rytuał pielęgnacyjny. Generalnie nie lubię mocnych zdzieraków, preferuję peelingi cukrowe i drobnoziarniste. Dobrze by było gdyby peeling dodatkowo nawilżał…
Peeling zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką. Na nakrętce była plomba zabezpieczająca – naklejka. Dodatkowo, peeling zabezpieczony był wewnątrz sreberkiem.
Peeling miał niebiesko – fioletowy kolor, gęstą i dość zbitą konsystencję. Peeling zawierał dużą ilość kryształków cukru i zmielonych nasion. Często na powierzchni kosmetyku, zbierała się niewielka ilość olejku. Zapach był bardzo przyjemny i odświeżający z delikatną nutą słodyczy.
Peeling po nałożeniu na ciepłą skórą, stawał się nieco rzadszy, co znacznie ułatwiało wykonywanie peelingu. Ze względu na zawartość olejków (ze słodkich migdałów i lawendowego), nie trzeba było stosować dodatkowych kosmetyków nawilżających. Po zastosowaniu, skóra była gładka, przyjemna w dotyku i nawilżona.
Po raz kolejny byłam bardzo zadowolona z działania tego peelingu. Zdecydowanie zauważyłam poprawę kondycji mojej skóry, zwłaszcza w kwestii okołomieszkowego rogowacenia skóry.

Skład:
Glycine Soja Oil, Sucrose, Glyceryl Stearate, Cera Alba, Rubus Fruticosus Seed, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Laurate, Squalane, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, CI 77007

Ocena produktu:

Bardzo dobry!

Pojemność:
250 ml

Cena:
24,72

8 komentarzy:

  1. Jaki fajny produkt. Chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo kończy się mój dotychczasowy peeling, więc będzie doskonały czas na wypróbowanie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki z Vianek, choć tego peelingu jeszcze nie miałam. Ostatnio u mnie słabo z peelingowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do peelingowania wróciłam po długiej przerwie i cieszę się że do tego wróciłam :)

      Usuń