poniedziałek, 31 maja 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w maju

Maj nie był obfity w zakupy kosmetyczne. Co prawda odwiedziłam kilka drogerii, ale ograniczyłam się tylko do podstawowych kosmetyków.

Haul kosmetyczny czyli co nowego w maju



1. Rossmann - Alterra - Nawilżająca odżywka do włosów
2. Only Bio - Odżywka do włosów emolientowa
3. Only Bio - Pobudzająca wcierka do włosów
4. Cosnature - Krem pod oczy z granatem
5. Rexona - Maximum Protection - Antyperspirant Sport Strenght
6. Oceanic - Polka - Maska w płachcie z cytryną i witaminą C


I to już wszystkie majowe zakupy. Nie było tego dużo.

4 komentarze:

  1. U mnie całkiem podobnie jeżeli chodzi o ilość zakupionych rzeczy w maju. :) Bardzo ciekawi mnie ta wcierka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam emolientowe produkty do włosów, ale tej odżywki akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo przemyślane zakupy, wcierkę też mam :)

    OdpowiedzUsuń