czwartek, 13 maja 2021

Rossmann - Isana - Kapsułki pielęgnacyjne Anti-Age

Rossmann - Isana - Kapsułki pielęgnacyjne Anti-Age

 
Jak nie trudno się domyślić, kapsułki kupiłam w Rossmannie. Dzięki nim postanowiłam wzbogacić swoją codzienną pielęgnację.
Kapsułki, zamknięte były w blistrze, takim jak różnego rodzaju tabletki. Każda była zapakowana osobno, co sprawiało, że były one higienicznie przechowywane. Przed zastosowaniem, należało ukręcić końcówkę kapsułki i wycisnąć produkt. Za każdym razem, gdy oderwałam końcówkę kapsułki, miałam problem z wydobyciem serum, co kończyło się zawsze niekontrolowanym ubytkiem (siknięciem) kosmetyku.
Formuła tego serum była olejowa, dość ciężka, przez co często używałam go samodzielnie, nie używając już później kremu na noc (bo stosowałam je wyłącznie wieczorem).
Po zastosowaniu (rano), skóra była dobrze nawilżona, gładka i lekko napięta, nie zauważyłam żadnych suchych skórek (bo czasami niestety mi się to zdarza). Efekty, najbardziej widoczne był rano, później w ciągu dnia stopniowo zanikały.
Więcej zalet tego produktu nie zauważyłam, dlatego zapoznanie się z nim, polecam tylko ciekawskim.

Skład:
Octyldodecanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Teprenone

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
7 szt.

Cena:
6,19

8 komentarzy:

  1. Ja raczej się nie skuszę. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam sporo dobrego o kapsułkach Isany, ale nie pamiętam czy był to konkretnie ten wariant, czy inny. Ale pewnie z ciekawości na jakiś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz używam takiego serum z witaminą C (innej marki) i bardzo lubię tę formę kapsułek. Dzięki temu mam idealnie odmierzoną porcję i nic się nie marnuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skuszę się :) Warto szukać aż się znajdzie odpowiedni kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń