sobota, 13 listopada 2021

Ava Laboratorium - Pore Solution - Aktywne serum na dzień zwężające pory z różą japońską, witaminą C i nanozłotem

Ava Laboratorium - Pore Solution - Aktywne serum na dzień zwężające pory z różą japońską, witaminą C i nanozłotem


Serum kupiłam za namową mojej koleżanki, u której ten kosmetyk sprawdzał się doskonale i zużyła już nie jedno opakowanie.
Serum zamknięte było w plastikowym opakowaniu typu airless i działało bez zarzutu przez cały okres użytkowania.
Konsystencja była żelowa, ale był to dość gęsty żel, nie wodnisty (co w sumie mnie pozytywnie zaskoczyło). Zapach był przyjemny, z delikatną nutą zapachu róży, szybko się ulatniał.
Samo serum potrzebowało kilku minut aby się wchłonąć a na skórze pozostawał delikatny film. Początkowo był lekko klejący, ale później to uczucie zanikało.
Po wchłonięciu się serum, nakładałam krem na dzień a następnie makijaż. Serum nie rolowało się i nadawało się pod makijaż. Co więcej, zauważyłam że serum działało trochę jak baza pod makijaż, dzięki czemu przedłużało jego trwałość.
Co do zwężania porów, również zauważyłam ich zmniejszenie. Dodatkowo skóra była dobrze nawilżona i wygładzona.
Serum zdecydowanie przypadło mi do gustu i nie znalazłam w nim wad. Mocno weszło w moją rutynę pielęgnacyjną i używałam go z wielką przyjemnością.

Skład:
Aqua, Glycerin, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Niacinamide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Gold (nano), Rosa Multiflora Fruit Extract, Malpighia Glabra Fruit Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecan, Sodium Carbomer, Amodimethicone, Dimethicone, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Polysorbate 60, Pentylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Hydroxycitronellal, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool

Ocena produktu:

Super!

Pojemność:
50 ml

Cena:

26,35

6 komentarzy:

  1. dla mnie totalna nowośc, jeszcze nie znam tego koosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to serum. Będę miała tan produkt na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, ale naprawdę jestem ciekawa, cena też przystepna więc na pewno się skuszę.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że zainspiruję do zakupu i oby się sprawdził :)

      Usuń