piątek, 19 listopada 2021

Lirene - Dermoprogram - Nawilżająca maska do twarzy Czarna porzeczka & Jeżyna

Lirene - Dermoprogram - Nawilżająca maska do twarzy Czarna porzeczka & Jeżyna

Maseczkę kupiłam jako dodatek, do zakupów na Allegro, z założeniem, że "przecież się zużyje".
Maseczka miała kremową konsystencję, pachniała przyjemnie, owocowo. Miała lekko fioletowy kolor.
Rozprowadzała się gładko, nie zaschła, w dużej części się wchłonęła. Trzymałam ją na twarzy ok. 15 min. Pozostałości zmyłam wodą co nie sprawiło mi to większego problemu.
Po zastosowaniu skóra była wygładzona, miękka i dobrze nawilżona. Efekt nie był długotrwały, ale po wieczornym zastosowaniu, rano wciąż widziałam efekty (chociaż w ciągu dnia całkowicie zanikły).
Maseczka nie zrobiła na mnie większego wrażenia, była dość przeciętna, ale zużyłam ją, żeby nie zalegała w moich zapasach.

Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Propanediol, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, 1,2-Hexanediol, Undecane, Glycolic Acid, Glucose, Fragaria Ananassa (Strawberry) Fruit Extract, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Malic Acid, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Tartaric Acid, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Tripelargonin, Argania Spinosa Kernel Oil, Tridecane, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil, Olus Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Pentaerythrityl Distearate, Hydroxyacetophenone, Sclerotium Gum, Tocopherol, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, CI 60730
 
Ocena produktu:
OK

Pojemność:

7 ml

Cena:
2,50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz