czwartek, 25 listopada 2021

Nivea - Clay Fresh - Głęboko oczyszczający żel pod prysznic Imbir & Bazylia

Nivea - Clay Fresh - Głęboko oczyszczający żel pod prysznic Imbir & Bazylia


Chociaż seria od Nivea Clay Fresh nie jest nowością, to stosunkowo nie dawno po nią sięgnęłam. Dodatkowo, po zakupie żel przeczekał dość długą chwilę, w oczekiwaniu na zużycie.
Opakowanie żelu było ogromne i trochę nie poręczne. Pod koniec opakowania, żel bardzo powoli spływał, co sprawiało, że wydobycie z opakowania nie było już tak komfortowe.
Żel miał kremową, dość gęstą konsystencję oraz zielony kolor. Pachniał przyjemnie, orzeźwiająco i rzeczywiście wyczuwalna była bazylia i imbir. I chociaż początkowo obawiał się tego połączenia zapachowego, to koniec końców było ono bardzo przyjemne i orzeźwiające. Dodam jeszcze, że zapach nie utrzymywał się zbyt dłygo na skórze.
Sam żel skutecznie oczyszczał skórę, ale jej nie wysuszał. Pienił się dobrze, ale nie tworzyło się też przesadnie dużo tej piany.
W samym żelu ciekawiła mnie zawartość glinki, ale jakoś nie zauważyłam jakiś szczególnych właściwości w związku z jej zawartością.
Chociaż początkowo nie byłam przekonana co do tego żelu, to ostatecznie bardzo przyjemnie mi się go używało. Sądzę, że jest w sam raz do codziennego używania.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Kaolin, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Citric Acid, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Sodium Lauryl Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Sulfate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Geraniol, BHT, Parfum, CI 10316, CI 61570, CI 16035, CI 42090

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
500 ml

Cena:
11,99

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale lubię markę Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię od czasu do czasu sięgnąć po tą markę :)

      Usuń
  2. Fajnie, że nie wysusza skóry, ciekawa jestem tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie skuszę się na ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Imbir z bazylią? Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żele Nivea, aczkolwiek tego wariantu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej serii okazji stosować, póki co mnie nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń