wtorek, 9 listopada 2021

Dove - InvisibleDry - Antyperspirant 48h



Ostatnio bardzo przypadły mi do gustu antyperspiranty marki Dove. Łatwa dostępność, szeroki wybór zapachów zachęca do zakupów.
Opakowanie, jak w przypadku większości takich kosmetyków, plastikowe. Pod koniec użytkowania sztyft wypadł i nie dało się go zużyć w 100% do końca.
Sztyft miał zwartą konsystencję, ale łatwo rozprowadzał się po skórze. Pachniał delikatnie, a sam zapach kojarzył mi się z czystością i świeżością. Co do ochrony przed potem, to przy mojej nadpotliwości nie do końca się sprawdzał, zwłaszcza pod koniec dnia. Gdy jednak wspierałam go stosowaniem (raz w tygodniu) blokera potu, sprawdzał się dobrze. Zapach jaki się uwalniał przy poruszaniu, był na tyle subtelny, że nie "gryzł się" z moją wodą toaletową.
W mojej ocenie był to dobry antyperspirant do stosowania na co dzień, dla osób bez większych problemów z nadpotliwością. Nie brudził ubrań i to jego największa zaleta.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Stearyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, PPG-14 Butyl Ether, Hydrogenated Castor Oil, Dimethicone, Parfum, Polyethylene, Helianthus Annuus Seed Oil, Steareth-100, BHT,Tocopheryl Acetate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol,Benzyl Salicylate,Butylphenyl Methylpropional,Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
40 ml

Cena:
11,99

2 komentarze: