środa, 17 listopada 2021

Fitokosmetik - Beauty Visage - Płatki pod oczy Anti-Age

Fitokosmetik - Beauty Visage - Płatki pod oczy Anti-Age

Ostatnimi czasy, bardzo polubiłam stosowanie płatków pod oczy, zwłaszcza wtedy, gdy okolice pod oczami wymagają dodatkowej pielęgnacji.
Płatki zamknięte były w szczelnym blistrze, który z kolei zamknięty był w tekturowym opakowaniu.
Płatki miały niebieski kolor, były grube, mięsiste i dobrze nasączone (była to hydrożelowa struktura). Zapach był bardzo przyjemny, świeży, nieco owocowy. Po nałożeniu pod oczy, dobrze przylegały do skóry, nie zsuwały się. Od razu po nałożeniu, odczuwalne było przyjemne schłodzenie okolicy oczu.
Co prawda, producent zalecał, trzymać płatki około 10 minut, ale ja trzymałam znacznie dłużej, położyłam się z nimi spać ( nie spadły ani się nie przesunęły, ściągnęłam je w środku nocy gdy się przebudziłam). Rano skóra pod oczami była widocznie nawilżona, rozjaśniona i wygładzona. Dzięki maleńkim drobinkom miki, skóra była ładnie rozświetlona (rozświetlenie było subtelne).
Chociaż po zastosowaniu płatków, efekt był krótkotrwały ale wart zachodu. Po przetestowaniu wszystkich rodzajów płatków, nie widziałam większej różnicy pomiędzy rodzajami. Natomiast muszę stwierdzić, że były to najlepsze płatki, jakie do tej pory stosowałam.

Skład:
Aqua, Centaurea Cyanus Flower Water , Glycerin, Chondrus Crispus Extract, Coffea Arabica Seed Extract, Snail Secretion Filtrate, Vitis Vinifera Leaf Water, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Caffeine, Hyaluronic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Ascorbic acid, Collagen, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 77891, CI 77491, Mica.

Ocena produktu:
Super!

Pojemność:
2 szt.

Cena:
3,19

4 komentarze: