niedziela, 7 listopada 2021

Barwa - Barwa Naturalna - Regenerujący szampon jajeczny

Barwa - Barwa Naturalna - Regenerujący szampon jajeczny


Ostatnimi czasy moją uwagę przykuły kosmetyki marki Barwa a w szczególności seria Barwa Naturalna. Dlatego też postanowiłam wypróbować szampon jajeczny, który dość dobrze jest oceniany w "internetach".
Szampon znajdował się w plastikowej butelce z zamknięciem na "klik".
Sam szampon miał żółty kolor, z delikatną perłową poświatą. Pachniał przyjemnie ale sam zapach nie kojarzył się mi z niczym konkretnym (na szczęście nie był to zapach jajek).
Konsystencja szamponu była rzadka, łatwo przepływał pomiędzy palcami. Aby dobrze spienić go na włosach potrzebowałam go w sporej ilości. Samo spienianie wymagało też dość intensywnego masażu. Po zastosowaniu go włosy były dobrze oczyszczone, chociaż nie było to uczucie gdzie, że są aż skrzypiące. Oczywiście po zastosowaniu szamponu konieczne było zastosowanie odżywki lub maski aby pozbyć się uczucie szorstkości włosów. Chociaż był to szampon dedykowany do włosów farbowanych i zniszczonych, to nie zauważyłam jakiś szczególnych właściwości co do ochrony koloru.
W mojej ocenie był to dobry szampon do codziennego użytkowania, zwłaszcza gdy poszukujemy czegoś taniego. Do tej wersji zapewne nie wrócę, ale po inne chętnie sięgnę.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Hydrolyzed Albumen, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids,Biotin, Pyridoxine HCl, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Glycol Distearate, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, CI 15985, CI 19140

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
300 ml

Cena:
6,99

2 komentarze: