poniedziałek, 1 listopada 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 10/2021

 

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie
 
 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 10/2021
 
1. Biolaven - Żel do higieny intymnej. Po tym jak wcześniej używałam pianki, żel wydawał się być OK. RECENZJA 💚
2. Biolaven - Maska do włosów. Początkowo wydawała się być fajna, ale z biegiem czasu okazała się przeciętna. Lepiej było jej nie nadużywać. RECENZJA 💚
3. Biolaven - Płyn micelarny. Dobrze zmywał makijaż, nie podrażniał. Jest to moje drugie opakowanie, ale tylko dlatego, że dostałam go gratis. Poprawny. RECENZJA 💚
4. Biolaven - Pianka myjąca do twarzy. Delikatna, ale skuteczna. Lekko nawilżała. Zaskakująco dobra! RECENZJA 💛
5. Sylveco - Vianek - Kojąco - regenerujący olejek do ciała z olejem ze słodkich migdałów.Trochę za tłusty do ciała, zużyłam do włosów. RECENZJA 💚
 
 
6. Dove - Go Fresh - Antyperspirant 48h Gruszka & Aloes. Ciekawe połączenie zapachów. Całkiem dobrze chronił. RECENZJA 💚💛
7. Lirene - Dermoprogram - Żel pod prysznic z oliwką Bawełna. Jako że miał to być żel pod prysznic z oliwką, to  liczyłam na nawilżenie. Niestety... RECENZJA 💚
8. Fratti - Antyoksydacyjny spray do włosów na bazie szungit. Stosowałam pod olejowanie włosów. Nie koniecznie do niego wrócę. RECENZJA 💚 
9. Sylveco - Oleiq - Hydrolat Mięta pieprzowa. Hydrolaty zdecydowanie służą mojej skórze. Warto pamiętać, że pachną zazwyczaj bardzo naturalnie. RECENZJA 💛
10.Garnier Fructis - Hair Food - Wygłądzający szampon do włosów Macadamia. Typowy, drogeryjny szampon. Spełniał swoją podstawową rolę i to wszystko. RECENZJA 💚 
11. Iwostin - Aspira - Bloker do skóry wrażliwej i normalnej. Skutecznie blokował nadmierne pocenie się. RECENZJA 💛
 
Zużycia kosmetyczne - DENKO 10/2021

12. Fitokosmetik - Beauty Visage - Rozświetlająca maska z witaminą C na tkaninie Citrus Power. Całkiem przyjemna w użytkowaniu, ale nie została odkryciem roku. RECENZJA 💚
13. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Morskie wodorosty. Niezłe przed wielkim wyjściem, efekt raczej krótkotrwały. RECENZJA 💚 
14. Lirene - Dermoprogram - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy odmłodzenie o wygładzenie Dynia & Imbir. Fajna maseczka na jesienne wieczory, o subtelnym działaniu. RECENZJA 💚 
15. Lirene - Dermoprogram - Liftingująca maska z czerwonym winem i różą Romantic Evening. Przyjemna w stosowaniu, efekt krótkotrwały. RECENZJA 💚
 
Chociaż w październiku zużyłam sporo kosmetyków to większość z nich była po prostu przeciętna.

3 komentarze: