wtorek, 23 listopada 2021

Oriflame - Royal Velvet - Ujędrniający krem pod oczy

Oriflame - Royal Velvet - Ujędrniający krem pod oczy

Jak już wielokrotnie wspominałam, od czasu do czasu kupuję kosmetyki od Oriflame. A wynika to z faktu, że kiedyś byłam ich konsultantką. Zajęcie już dawno porzuciłam, ale sentyment pozostał.... Przeglądając katalog, natknęłam się na krem pod oczy z serii Royal Velvet w super ofercie cenowej, wiec postanowiłam kupić.
Krem zamknięty był w małej, miękkiej tubce, zakończonej "dziubkiem".
Konsystencja kremu była bardzo treściwa, gęsta i odżywcza. Zdecydowanie nie można było go zaliczyć do lekkich. Zapach właściwie był niewyczuwalny.
Z działania kremu byłam bardzo zadowolona. Dobrze i długotrwale nawilżał okolice oczu, wygładzając przy tym skórę. Nadawał się pod makijaż, nie rolował się. Po mimo treściwej konsystencji nie zapychał ani nie podrażniał.
Sam krem był dla mnie miłym zaskoczeniem, właśnie takiego kosmetyku szukałam. Polecam, dla osób poszukujących treściwych konsystencji.

Skład:

Aqua, Butylene Glycol, Glycerin, Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Isononyl Isononanoate, Pentaerythrityl Distearate, Cyclohexasiloxane, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Sodium Polyacrylate, Caffeine, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Nylon-12, Stearyl Alcohol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Euphrasia Officinalis Extract, Propylene Glycol, Propylparaben, Disodium Edta, Hydrolyzed Wheat Protein, Xanthan Gum, Mica, Iris Florentina Root Extract, Silica, Pisum Sativum Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Sodium Citrate, Copper Aspartate, Magnesium Aspartate, Manganese Aspartate, Zinc Aspartate, Potassium Sorbate, Chlorphenesin, Meteorite Powder, Sorbic Acid, Ethylparaben, Butylparaben

Ocena produktu:

Bardzo dobry.

Pojemność:
15 ml

Cena:
10,99 (w promocji)

13 komentarzy: