sobota, 9 kwietnia 2022

Bielenda - Eco Nature - Kremowe mleczko myjące do ciała

Bielenda - Eco Nature - Kremowe mleczko myjące do ciała

Mleczko myjące stanowiło dla mnie zagadkę, bo niby czym miało się różnić od żelu pod prysznic? Dlatego gdy udało mi się kupić zestaw wraz z masłem do ciała, byłam naprawdę podekscytowana.
Mleczko zamknięte było w wygodnym opakowaniu z pompką. Działała ona bez zarzutu, przez cały czas użytkowania kosmetyku.
Konsystencja była połączeniem kremu i żelu. Zapach przyjemny, owocowy, dokładnie taki jak masła z tej serii.
Kosmetyk właściwie się nie pienił. Nawet użycie gąbki nie powodowało powstania piany, dlatego zdecydowałam się go nakładać wprost na ciało. Skutecznie, ale delikatnie oczyszczał skórę, nie przesuszał jej. Z racji, że się praktycznie nie pienił, zużywałam go znacznie więcej, niż klasycznego żelu pod prysznic.
Generalnie, był to dobry kosmetyk i spełniał swoją rolę, to jednak trochę brakowało mi piany.

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Oryza Sativa (Rice) Starch, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Cocoyl Alaninate, Xanthan Gum, Propanediol, Citric Acid, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract, Jasminum Officinale Flower Extract, Polyglyceryl-6 Caprylate, Proline, Mangifera Indica Seed Butter, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Maltodextrin, Lactobacillus, Vegetable Oil, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum

Ocena produktu:

OK

Pojemność:
400 ml

Cena:
12,45

1 komentarz:

  1. Szkoda, że trochę zabrakło tej piany, ale ogólnie to ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń