poniedziałek, 25 kwietnia 2022

No 36 - Plantis Therapy - Olejek relaksacyjny do kąpieli stóp

No 36 - Plantis Therapy - Olejek relaksacyjny do kąpieli stóp

Szukając godnego następcy płynu do kąpieli stóp z Rossmanna natknęłam się na nieznaną mi markę No 36.
Kosmetyk zamknięty był w niewielkiej, plastikowej buteleczce z nakrętką. Buteleczka miała ogranicznik, ułatwiający dozowanie.
Sam zapach był świeży, wyczuwalne były pomarańcze. Konsystencja oleista, nie za gęsta.
Olejek stosowałam, zawsze wtedy, gdy chciałam dodatkowo zadbać o moje stopy. Do wody dodawałam 3-4 nakrętki olejku i moczyłam stopy około 20 minut. Po upływie tego czasu, wykonywałam inne zabiegi pielęgnacyjne, takie jak np. peeling.
Po zastosowaniu olejku, skóra była miła w dotyku, wygładzona. Skórki przy paznokciach odsuwały się znacznie łatwiej i były mniej widoczne. Co więcej, po kilku zastosowaniach, zauważyłam, że moje stopy znacznie mniej się pociły.
Płyn zdecydowanie jest wart przetestowania, chociaż nie jest to ten sam efekt jaki osiągałam stosując płyn z Rossmanna.

Skład:
Glycine Soja Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Laureth-3, Mipa Laureth Sulfate, Ricinus Communis Seed Oil, Parfum, Propylene Glycol, Cannabis Sativa Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Salvia Officinalis Leaf Extract, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Limonene

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:

100 ml

Cena:
11,78

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz