sobota, 23 kwietnia 2022

Eveline Cosmetics - I'm BIO - Olej 8w1 do olejowania włosów

Eveline Cosmetics -  I'm BIO - Olej 8w1 do olejowania włosów

Olejek znalazłam na półce w Biedronce. Zaciekawił mnie tak bardzo, że ani chwili nie wahałam się aby go kupić.
Kosmetyk zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką typu disc-top.
Olejek miał żółty kolor i dość treściwą konsystencję. Pachniał przepięknie, mi kojarzył się z gumą Donald (takie wspomnienie dzieciństwa).
Cały zabieg olejowania zaczynałam od nałożenia na włosy żelu aloesowego lub mgiełki Biolaven. Następnie, na minimum 20 minut nakładałam olejek.
Kosmetyk, bez większych problemów zmywał się z włosów. Po wysuszeniu włosy były lekko spuszone, więc efekt nie do końca mi odpowiadał.
Po mimo pięknego zapachu, olejek nie do końca spełnił moje oczekiwania. Zużyłam, ale nie zamierzam do niego wracać.

Skład:

Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum (Fragrance), Vitis Vinifera Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Linum usitatissimum Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Adansonia Digitata Oil, Brassica Alba Seed Extract Oil, Nigella Sativa Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Olus Oil, Rosmarinus Ocinalis Leaf Extract, Tocopherol, BHT

Ocena produktu:

Taki sobie...

Pojemność:
110 ml

Cena:
16,39

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz