czwartek, 21 kwietnia 2022

Sylveco - WOW - Żel myjący do twarzy

Sylveco - WOW - Żel myjący do twarzy

Żel kupiłam podczas cotygodniowych zakupów, gdy zorientowałam się, że ten rodzaj kosmetyku właśnie mi się skończył i pilnie go potrzebuję.
Żel zamknięty był w ciemnym, szklanym opakowaniu z pompką. Pompka działała bez zarzutu, nie zacinała się.
Kosmetyk miał średnio gęstą konsystencję, delikatnie się pienił. Pachniał bardzo przyjemnie, lekko słodkawo a sam zapach przypominał mi gumę do żucia.
Po zastosowaniu skóra była dobrze oczyszczona, bez uczucia ściągnięcia. Nie podrażniał, nie wysuszał.
Nie miałam co do tego żelu żadnych zastrzeżeń. Stosowałam go z wielką przyjemnością.

Skład:
Aqua, Betula Alba(Birch) Juice, Lauryl Glucoside, Sorbitol, Xylitol, Salicylic Acid, Panthenol, Sodium Bicarbonate, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Lactic Acid, Parfum

Ocena produktu:

Bardzo dobry

Pojemność:

190 ml

Cena:
17,90

1 komentarz:

  1. Nie miałam go, ale jestem ogólnie ciekawa marki :) Ten żel mógłby mi się spodobać, zwłaszcza zapachowo :D

    OdpowiedzUsuń