środa, 27 kwietnia 2022

Hidrofugal - Doppel Schutz - Antyperspirant w sztyfcie

Hidrofugal - Antyperspirant w sztyfcie


W kwestii ochrony przed potem, stosuję antyperspiranty które zapewniają długotrwałą ochronę – co najmniej 48 h. A związane to jest z tym, że mam problem z nadpotliwością. Pocę się szybko i łatwo, a pot niemal od razu nieprzyjemnie pachnie.
Antyperspirant znalazłam w aptece internetowej Gemini, ale inne jego wersje widziała również w Rossmannie.
Kosmetyk miał plastikowe opakowanie z pokrętłem na dole. Działało bez zarzutów, nie zacinało się.
Antyperspirant miał formę sztyftu. Konsystencja była zbita i nieco twarda, ale w kontakcie z ciepłą skórą, rozprowadzał się gładko. Pozostawiał niewielkie ślady na ubraniach. Pachniał bardzo delikatnie, sam zapach był niemal nie wyczuwalny.
Co do działania – był bardzo skuteczny. Nie zawiódł mnie nawet podczas upałów.
Uważam, że kosmetyk wart jest uwagi. Zwłaszcza, że sprawdzał się wtedy, gdy najbardziej go potrzebowałam. 

Skład:
Cyclomethicone, Stearyl Alcohol. Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, PPG-14 Butyl Ether, Tale, Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Glyceryl Stearate SE, Octyl-dodecanol, Limonene, BHT, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol

Ocena produktu:

Bardzo dobry

Pojemność:

40 ml

Cena:
23,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz