piątek, 15 kwietnia 2022

Oblepikha C-berrica - Wegańskie, energizujące serum do twarzy z witaminą C i hydrolatem z rokitnika ałtajskiego

Oblepikha C-berrica - Wegańskie, energizujące serum do twarzy z witaminą C i hydrolatem z rokitnika ałtajskiego

Serum kupiłam w Lawendowej Szafie. Był to zakup totalnie spontaniczny i zupełnie nie wiedziałam co mogłabym się po nim spodziewać.
Serum zamknięte było w plastikowej buteleczce ze szklaną pipetką. Dzięki temu serum nabierałam dokładnie tyle ile potrzebowałam.
Konsystencja była żelowa, dość gęsta. Zapach przyjemny, delikatny z lekką ziołową nutą.
Kosmetyk łatwo rozprowadzał się na skórze, chociaż podczas rozprowadzania lekko się pienił. Szybko się wchłaniał, nie pozostawiał lepiej warstwy na skórze, nie rolował się. Stosowałam go dwa razy dziennie, pod krem.
Co do działania, to zauważyłam, że skóra była bardziej napięta, jędrna i nawilżona. Serum znacząco wzbogacało działanie kremu, który wtedy stosowałam.
Serum okazało się ciekawym kosmetykiem do wzbogacania codziennej pielęgnacji.

Skład:
Aqua, Glycerin, Hippophae Rhamnoides Fruit WaterWH H, Sodium Ascorbyl Phosphate, Melilotus Albus Flower/Leaf/Stem Extract, Achillea Asiatica Flower/Leaf/Stem ExtractWH, Aralia Mandshurica Leaf/Stem ExtractWH, Chamomilla Recutita Flower Extract, Rhodiola Rosea Root Water, Caffeine, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Hyaluronate, Phospholipids, Glycine Soja Oil, Glycolipids, Glycine Soja Sterols, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Polyglyceryl-6 Oleate, Sodium Surfactin, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, CI 19140

Ocena produktu:
Fajne!

Pojemność:
30 ml

Cena:
20,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz