poniedziałek, 17 grudnia 2018

Ava Laboratorium - Warzywny ogród - Krem ogórkowy wybielający


Krem kupiłam z nadzieją, że pomoże mi na przebarwienia, których nabawiłam się w poprzednich miesiącach. Krem przeznaczony jest na dzień i na noc, ale używałam go głównie na dzień.
Opakowanie szklane, ciężkie i niczym się nie wyróżniające. W środku krem o dość rzadkiej konsystencji, trochę gęstszej od mleczka do demakijażu. Zapach na pewno nie ogórkowy, raczej taki babciny i trochę mdły.
Krem łatwo się rozprowadza, ale bardzo wolno wchłania. Dodatkowo pozostawia tłusty i świecący się film na twarzy, przez co makijaż łatwo się ściera a wszelkie niedoskonałości (zaskórniki) są bardziej widoczne. Całkiem dobrze nawilża i leciutko rozjaśnia przebarwienia (ale bez efektu wow).
Producent obiecuje, że krem pozostawia skórę "aksamitną, delikatną, matową"- niestety u mnie żaden z tych efektów nie wystąpił. Co więcej, producent poleca ten krem "do każdej cery, nawet najbardziej wrażliwej" i tu się nie zgodzę, że do każdej. Wg mnie do suchej, normalnej i wrażliwej tak, ale do tłustej czy mieszanej to już nie.
Niestety, krem nie sprawdził się dobrze przy pielęgnacji mojej cery, choć stawiam mu malutki plusik za lekkie rozjaśnienie przebarwień.

Skład:
Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Glycina Soja Oil, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cucumis Sativus Fruit Extract, Morus Alba Leaf Extract, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, Xanthan Gum, Arcylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Triethanolamine, Ethylexylglycerin, Phrnoxyethanol, Parfum.

Ocena produktu:
Nie dla mnie

Pojemność:
50 ml

Cena:
10,99

5 komentarzy:

  1. mnie kosmetyki tej firmy nie pasują jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dobre relacje z produktami tej marki. Akurat tego kremu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam w sumie tylko internetowo, nie znałam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ogórkowe kosmetyki, ale ze względu na parafinę tego bym nie kupiła :( Szczerze mówiąc, po kremie za 10 zł nie należy się wiele spodziewać. Wolałabym dopłacić i kupić jakiś lepszy.

    OdpowiedzUsuń