sobota, 1 grudnia 2018

Kosmetyczne zużycia - DENKO 11/2018

Oto co udało mi się zużyć/dokończyć zużywanie w ciągu listopada:


1. Sylveco - Vianek - Normalizujący tonik do twarzy. Bardzo go polubiłam i jak do tej pory nie ma sobie równych. 💛 RECENZJA
2. Pharmaceris T - Krem z 5% kwasem migdałowym na noc I stopień złuszczenia. Masakra... szczególy przedstawię w recenzji w najbliższym czasie. 💜


3. Oriflame - Swedish Spa - Krem antycelulitowy. Cudów nie zdziałał... 💚
4. Natura Siberica - Rokitnikowy peeling do skóry głowy. U mnie furory nie zrobił...💚 RECENZJA
5. Oriflame - Hand Care Advanced - Skoncentrowany krem odżywczy do rąk. Całkiem fajny krem do rąk, dobry na zimę. 💛 RECENZJA



6. Joanna - Naturia - Peeling drobnoziarnisty z borowiną. Słabe działanie, mdły zapach...💜 RECENZJA
7. Mrs. Potter's - Szampon przeciwłupieżowy z dziegciem. Bardzo dawno temu używałam tego szamponu z dobrym efektem, obecnie wypada przeciętnie. 💚

8.Fitokosmetik - Gęste mydło dziegciowe do mycia ciała i włosów. Tu też szału nie było... 💚 RECENZJA

 
9.Bania Agafii - Pielęgnacyjny balsam do włosów - ochrona włosów farbowanych. Po prostu dobry kosmetyk. 💚 RECENZJA
10. Fitokosmetik - Olejek do włosów pokrzywowy, włosy suche, zniszczone, rozdwajające się. Taki jak pozostałe olejki z tej serii, bardzo dobry. 💛
11.Purederm - Kolagenowa maseczka pod oczy. Nie była najgorsza, ale dobrze że się skończyła. 💚 RECENZJA


Zużyte próbki:
1. Oillan Baby - Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała. Na podrażnienia w sam raz.
2. Sylveco - Vianek - Łagodzący krem BB2 SPF15. Nie najgorszy, o dziwo całkiem dobre krycie.
3. Sylveco - Krem pielęgnujący do twarzy i ciała dla dzieci. Dla dorosłych też się nadaje...

 
Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

2 komentarze:

  1. Miałam krem z kwasem migdałowym, ale zrobił straszną tragedię na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ja też mam tragedię na twarzy z powodu kremu z kwasem migdałowym :/

    OdpowiedzUsuń