niedziela, 23 grudnia 2018

Paramedica - Paraderm Plus - Szampon z dziegciem i octopiroxem


Moja nieustanna walka ze łuszczącym się skalpem to cała masa różnych specyfików, które z różnym skutkiem działają bądź nie. Jakiś czas temu farmaceutka poleciła mi szampon z dziegciem i octopiroxem.
Opakowanie bez zastrzeżeń, miękka tubka stawiana na nakrętce, szczelne zamknięcie na klik.
W środku niezbyt gęsty szampon, w kolorze brązowym. Zapach lekko dziegciowy, ale szybko się ulatnia i nie pozostaje na włosach. Szampon dobrze się pieni i porządnie oczyszcza włosy. Po spienieniu pozostawiam go na kilka minut, aby zadziałał na mój skalp. 
W moim przypadku wyraźnie widzę efekt złuszczania naskórka, bo przy czesaniu włosów jest po prostu biało. Dodatkowo szampon łagodzi świąd co dla mnie stanowi ogromną ulgę. 
Po zastosowaniu włosy są nieco szorstkie, więc konieczne jest zastosowanie maski lub odżywki.
Jak dla mnie to najlepszy i najbardziej skuteczny szampon, dla mojej problematycznej skóry głowy. Z pewnością zagości u mnie na stałe.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Urea, Sodium Chloride, Olive Oil PEG-7 Esters, Glycerin, Salix Alba Bark Extract, Betula Alba Oil, Sulfur, PEG-40 Castor Oil, Sodium Shale Oil Sulfonate, Propylene Glycol, Undecylenamide DEA, Piroctone Olamine, Alcohol denat., Faex Extract, Phenoxyethanol, DMDM Hydgntoin, Methylparaben, Propylparaben, Citric Acid. 

Ocena produktu: 
Świetny! 

Pojemność: 
150 ml 

Cena: 
17,89

2 komentarze: