niedziela, 9 grudnia 2018

Forte Sweden - Mrs Potter's - Szampon przeciwłupieżowy z dziegciem


Szampon stosowałam bardzo dawno temu z dobrym efektem. Powróciłam do niego, aby sprawdzić czy znów mi pomoże.
Opakowanie szamponu jest bardzo duże i czasami jego rozmiary przeszkadzały. Na pewno plus za płaską nakrętkę i możliwość postawienia do góry dnem.
W środku znajduje się szampon, o średnio gęstej konsystencji, koloru perłowo-bursztynowego. Dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Po jego zastosowaniu włosy są dość szorstkie, dlatego konieczne jest zastosowaniu odżywki. Szampon ma charakterystyczny zapach dziegciu, ale nie jest on mocny i nie utrzymuje na włosach.
W moim przypadku, szampon zmniejszał świąd na ok. 48h. Poza tym efektem, był raczej przeciętny. 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, , Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Chloride, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Glycol Distearate, Sorbitan Laurate, PEG-7 Glyceryl Cocate, Tar Oil, Methoxy PEG/PPG-7/3 Aminopropyl Dimethicone, Sodium Glycolate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Isopropyl Alcohol, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid. 

Ocena produktu: 
Przeciętny 

Pojemność: 
500 ml 

Cena: 
9,49

1 komentarz:

  1. Widziałam tę markę w Auchan, ale jakoś nic mnie z niej nie zaciekawiło, żeby kupić.

    OdpowiedzUsuń