piątek, 17 kwietnia 2020

L'oreal - Botanicals Fresh Care - Olejek nawilżający do skóry głowy

L'oreal - Botanicals Fresh Care - Olejek nawilżający do skóry głowy

Olejek ten znalazłam w szafach wyprzedżowych w Rossmannie. Zaintrygował mnie swoim przeznaczeniem (do skóry głowy) oraz brakiem parabenów, silikonów i barwników.
Olejek zamknięty był w ciemnym opakowaniu zamykanym na klik, co w praktyce było całkowicie nie praktyczne, dlatego przelewałam ten olejek do innego, bardziej wygodnego opakowania.
Konsystencja olejku była raczej lekka, nieco przypominała wodę. Zapach przypominał lawendę, ale był dość intensywny, co niestety po pewnym czasie stawało się dość uciążliwe. Zgodnie z zapewnieniami producenta olejek powinien nawilżać i chronić włosy (tylko przed czym to już nie napisał) ale takich efektów nie zauważyłam. Kolejnymi obietnicami producenta było pobudzenie wzrost oraz zapobieganie wypadaniu włosów, miał też wspomagać leczenie łupieżu... O ile rzeczywiście zauważyłam poprawę w kwestii wypadania włosów to kwestia łupieżu i wzrostu włosów pozostała bez zmian. Słabo było również w kwestii nawilżania i rozplątywania włosów.
Co więcej, olejek niezbyt łatwo zmywał się z włosów, więc czynność mycia należało kilkakrotnie powtórzyć.
Szczerze, to nie zachwycił mnie ten produkt. Liczyłam na produkt mocno nawilżający skalp, ale z tym akurat nie do końca sobie radził...

Skład:
Brassica Campestris Seed Oil / Rapeseed Seed Oil, Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil, Glycine Soja Oil / Soybean Oil, Linalool, Geraniol, Citronellol, Lavandula Hybrida Oil, Parfum / Fragrance

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
150 ml

Cena:
15,99

1 komentarz: