poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Nuxe - Delikatnie złuszczający żelowy peeling z płatkami róży

Nuxe - Delikatnie złuszczający żelowy peeling z płatkami róży

Generalnie marka Nuxe, zawsze była obiektem mojego zainteresowania, ale jakoś nie było mi z nią po drodze, do czasu gdy w moje ręce wpadł zestaw miniaturek tej maski (pisałam o nim tutaj). Oczywiście peeling ten odczekał swoje w kolejce do zużycia, ale na szczęście udało się go zużyć przed upływem terminu ważności. 
Peeling miał żelową konsystencję, nie za gęstą. W żelu widoczne były niewielkie płatki róż, które delikatnie peelingowały skórę. Efekt po zastosowaniu był bardzo delikatny, niemal niezauważalny (zatem nie dla fanów mocnych ździeraków). Zapach był subtelny, bardzo przyjemny, różany.
Stosowałam go zgodnie z zaleceniem producenta, 1 - 2 razy w tygodniu. Przy takiej częstotliwości stosowania, nie pojawiły się żadne podrażnienia. Chociaż, śmiem twierdzić, że przy częstszym stosowaniu również nie wyrządziłby mi krzywdy.
Sam produkt bardziej przypominał mi bardziej żel do mycia twarzy niż peeling. Jego główne działanie - złuszczanie, w mojej ocenie było słabe więc nie wiem czy jest on wart miana peelingu.

Skład:
Aqua/Water, Rosa Damascena Flower Water, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Water, Parfum/Fragrance, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Litchi Chinensis Seed Powder, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Capryloyl Glycine, Sodium Cocoamphoacetate, Citric Acid, Lauryl Glucoside, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Allantoin, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Tetrasodium EDTA, Dehydroacetic Acid

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
75 ml (pełnowymiarowe opakowanie)

Cena:
48,99 (pełnowymiarowe opakowanie)

3 komentarze:

  1. aktualnie testuje inny peeling, więc się nim nie zainteresuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę marką, szkoda że bardziej mu do żelu a nie do peelingu

    OdpowiedzUsuń