niedziela, 5 kwietnia 2020

Mustela - Bebe-Enfant - Krem ochronny do twarzy SPF 50

Mustela - Bebe-Enfant - Krem ochronny do twarzy SPF 50

Krem dostałam jako gratis podczas zakupów w aptece internetowej Gemini. I w sumie się ucieszyłam, bo akurat brakowało mi takiego kosmetyku.
Opakowanie kosmetyku było bardzo wygodne, pompka ułatwiała jego wydobywanie i działała do końca bez zarzutu.
Krem miał bardzo rzadką, a wręcz lejącą się konsystencję. Gładko rozprowadzał się po skórze i szybko wchłaniał ale pozostawiał na niej cienką warstwę. Co prawda nie była ona lepka, ale wyczuwalna. Podczas jego stosowania miałam wrażenie, że lekko bielił. Niestety nie do końca zgrywał się z moim podkładem (Bourjois - Healthy Mix), bo nie stapiał się on ładnie ze skórą i był bardziej widoczny. A co gorsza makijaż łatwiej się ścierał. Zatem zaprzestałam stosowania tego kremu pod makijaż, a używałam go tylko wtedy gdy makijażu nie nosiłam.
I chociaż pod makijaż nie nadaje się zbyt dobrze, to jako ochrona przed promieniami słonecznymi sprawdzał się bardzo dobrze. Podczas jego stosowania na mojej nie pojawiły się żadne nowe przebarwienia, co można uznać za spory sukces.

Skład:
Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Ethylhexyl Triazone, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Titanium Dioxide, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Pentylene Glycol, Potassium Cetyl Phosphate, Stearalkonium Hectorite, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, Sodium Hydroxide, Dehydroacetic Acid, Alumina, Xanthan Gum, Jojoba Esters, Propylene Carbonate, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
40 ml

Cena:
29,90

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt :) miło czasem dostać prezent w gratisie a szczególnie jak sie u nas sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że z pompką i chroni, ale jak się nie nadaje pod makijaż to lipa.

    OdpowiedzUsuń