czwartek, 23 kwietnia 2020

Amazon Keratin - Odżywka do włosów

Amazon Keratin - Odżywka do włosów

Tak, jak już kiedyś wspominałam, poddałam się keratynowemu prostowaniu włosów i aby utrzymać efekty jak najdłużej, postanowiłam zakupić specjalną odżywkę, dedykowaną właśnie takim włosom. Odżywkę stosowałam w połączeniu z szamponem z tej samej serii, o którym pisałam tutaj.
Odżywka miała gęstą i treściwą konsystencję. Niewielka jej ilość starczała na moje gęste włosy, dzięki czemu starczyła mi na ok. 4 miesiące niemal nieprzerywanego stosowania.
Zapach nie był porywający, określiłabym go jako chemiczny i zdecydowanie nienaturalny. Gdy przypadkowo, odżywka trafiła do mojego oka, bardzo je podrażniła, więc warto mieć to na uwadze.
Co do działania i skuteczności odżywki, nie mam zastrzeżeń. Nawet mogłabym stwierdzić, że cały sekret podtrzymania efektu zabiegu, ukryty jest właśnie w tej odżywce. Bo nawet gdy, szampon się już skończył, to dopóki miałam tą odżywkę, efekt zabiegu wciąż był zadowalający. Po skończonym opakowaniu, stopniowo zaczęłam zauważać pogorszenie się wyglądu włosów.
Zdecydowanie nie można odmówić tej odżywce skuteczności, ale tak jak w przypadku szaponu z tej serii, wolałabym zastąpić ją czymś innym ze względu na podrażnienie oczu.

Skład:
Deionizedwaterb, Ehentrimo Nium Methosulfate, Cetearyl Alcohol Cetqmonijm Bromide, Silicone Quaternium-l 6, Ljndeceth-11, Butyloctanql, Undeceth-5, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Hydroxyprapyl Gijar, Olea Eljrqpea (Olive) Frlijt Oil, Acetamide Mea, Hydrolyzed Keratin Panthenol, Propylene Glycol, Sorbitol, Sodium Cocyl Collagen Amino Acid, Cocayl Sacosine, Wheat Germ Acid, Triticum Vulgare, (Wheat) Germ Oil, Linolenic Acid, Linoleic Acid, Sulfur Polysorbate 80, Oleth-10, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Tocoph Eryl Acetate Hydrolyzed, Fragnance, Glycosaminoglycans, Caprylyl Glycol, Methylisothiazolinone, Citric Acid

Ocena produktu:
Skuteczna

Pojemność:
473 ml

Cena:
60,00

2 komentarze:

  1. Nie lubię takie zapachu. Ale jak działa dobrze to bym pewnie to zniosła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd zaczęłam olejować włosy praktycznie nie używam żadnej odżywki.

    OdpowiedzUsuń