poniedziałek, 6 kwietnia 2020

La Roche-Posay - Toleriane Sensitive Soin Prebiotique- Krem do twarzy do skóry wrażliwej

La Roche-Posay - Toleriane Sensitive Soin Prebiotique- Krem do twarzy do skóry wrażliwej

Krem dostałam w pudełku (chociaż już nie pamiętam, w którym) od doz.pl. Chociaż nie było to pełnowymiarowe opakowanie, to wystarczył mi na ponad dwa tygodnie codziennego stosowania, zarówno na dzień i jak na noc.
Krem miał przyjemną konsystencję ale dość treściwą. Z łatwością rozprowadzał po skórze, szybko się wchłaniał, nie pozostawiając tłustego filmu. Po zastosowaniu kremu, twarz była wygładzona a suche skórki były zniwelowane. Bardzo dobrze nadawał się pod makijaż. Nie wstąpiły żadne podrażnienia czy zaczerwienienia. A wręcz jestem skłonna stwierdzić, że koił moją skórę. Fajnie nawilżał i napinał skórę. 
Krem zdecydowanie dobrze służył mojej skórze i być może rozważę zakup pełnowymiarowego opakowania.

Skład:
Aqua / Water, Glycerin, Squalane, Dimethicone, Zea Mays Starch / Corn Starch, Niacinamide, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Myristyl Myristate, Stearic Acid, Ceramide Np, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate Se, Sodium Hydroxide, Myristic Acid, Palmitic Acid, Capryloyl Glycine, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
40 ml (pełnowymiarowe opakowanie)

Cena:
44,95 (pełnowymiarowe opakowanie)

1 komentarz:

  1. Z tej marki miałam tylko próbki kremów. Nie podrażniły, ale nie umiem określić większego działania.

    OdpowiedzUsuń