środa, 29 kwietnia 2020

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu

Czas na zakupowe podsumowanie kwietnia. No cóż... jest tego całkiem sporo... Niestety epidemia koronawirusa sprzyja zakupom internetowym.

biolaven, sylveco

Na początku miesiąca skorzystałąm z promocji na stronie sylveco.pl i kupłam zestaw Biolaven (pisałam o nim tutaj). Do zakupów dorzucali balsam do ciała z tej samej serii więc jak to ni skorzystać... A więc moje zasoby kosmetyczne wzbogaciły się o:
1. Sylveco - Biolaven - Balsam do ciała
2. Sylveco - Biolaven - Krem pod oczy
3. Sylveco - Biolaven - Krem do twarzy na noc
4. Sylveco - Biolaven - Serum do twarzy

sylveco, aloesove, rexona, beauty kei, bielenda

Peeling do ciała, to kontynuacja zakupów na sylveco.pl. Antyperspirant i preparat do stóp pochodzą z Rossmanna. Natomiast żel bambusowy to drobne nieporozumienie podczas zakupów na stronie smyk.pl. Miał to być kosmetyk myjący do twarzy (taki miał opis) a okazał się kosmetykiem o innym zastosowaniu. Tak czy siak, trafiły do mnie:
5. Sylveco - Aloesove - Peeling do ciała
6. Rexona - Antyperspirant Invisible Pure
7. Beauty Kei - Wielofunkcyjny żel bambusowy
8. Bielenda - Minty Fresh - Preparat na uporczywie zrogowaciałe i pękające pięty

rossmann, alterra, botanique

W Rossmannie kupiłam również:
9. Rossmann - Alterra - Żel pod prysznic Bio-limonka & Bio-agawa
10. Rossmann - Alterra - Żel pod prysznic Bio-cytryna & Bio-konopie
11. Rossmann - Alterra - Szampon nawilżający bio-owoc granatu & bio-aloes
12. Biotanique - Łagodny żel do mycia twarzy

To całe moje kwietniowe zakupy. Całkiem sporo, ale pocieszam się, że sporo też zużyłam. Ale o tym już wkrótce!

6 komentarzy:

  1. Najbardziej zainteresowały mnie produkty biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie cała ta seria jest u mnie na topie :)

      Usuń
  2. Fajne nowości :) Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Alterry. Zainteresował mnie preparat na pięty od Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zetknięcie z Alterrą, oby pozytywne :) Też jestem ciekawa tego preparatu od Bielendy :)

      Usuń
  3. Dawno temu miałam jakiś żel Alterry, ale z tego co pamiętam nie pienił się zbyt dobrze co mi przeszkadzało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się obawiam braku piany ale zobaczymy jak to przeboleję :D

      Usuń