poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Le Cafe De Beaute - Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

Le Cafe De Beaute - Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

Tenże płyn wynalazłam w ofercie Lawendowej Szafy, gdzie często zaglądam aby uzupełnić moje zasoby kosmetyczne. Dodatkowo bardzo lubię markę La Cafe De Beaute (lub kto woli - bardziej rodzime - kafe krasoty).
Opakowanie było wykonane z dość twardego plastiku, przeźroczystego plastiku. W codziennym użytkowaniu, nie sprawiało żadnych problemów. Jedyne do zauważyłam, to kwiaty na nakrętce, starły się podczas użytkowania kosmetyku.
Płyn miał delikatny, niemal nie wyczuwalny zapach (chyba jakiegoś kwiatu). Sam płyn był bezbarwny, skutecznie zmywał makijaż z oczu i twarzy. Nie powodował pieczenia, podrażnienia ani żadnych innych skutków ubocznych. I co najważniejsze nie pozostawiał "pandy" ani żadnej tłustej czy kleistej warstwy. Dawał uczucie odświeżenia i czystości.
Był dość wydajny, bo nie nie trzeba było dużych jego ilości, aby skutecznie usunąć makijaż.  Opakowanie starczyło mi na dwa miesiące niemal codziennego stosowania.
Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego produktu, podobało mi się w nim wszystko! 

Skład:
Aqua, Sea Water , Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract , Viola Tricolor (Viola) Extract, Cananga (Ylang Ylang) Extract, Betaine natural Extract, Squalan (skwalen), Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena:
10,87

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz