środa, 1 kwietnia 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

I proszę, mamy już kolejne denko w tym roku!

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

1. Lactacyd Femina - Emulsja do higieny intymnej.  Po raz kolejny sięgnęłam po produkt Lactacyd, tym razem po wersję najbardziej podstawową. W sumie nie mam jej nic do zarzucenia. RECENZJA 💛
2. Sylveco - Vianek - Łagodząca pomadka ochronna z olejem kokosowym. Niestety to kolejna pomadka od Sylveco, która mnie nie zachwyciła... Zużyłam ale nie wrócę ponownie. RECENZJA 💚
3. Rossmann - Isana Young - Peeling do twarzy z białkiem jajka. Bardzo drobne ziarenka, dobrze peelingował ale parę razy dostał mi się do oka, co przyjemne nie było... RECENZJA 💚
4. Oriflame - Milk & Honey - Krem do rąk.  Niezły, robił swoje, ale nie moje klimaty zapachowe. RECENZJA 💚


Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

5. Sylveco - Vianek - Nawilżający tonik - mgiełka do twarzy z ekstraktem z ziela owsa. Fajnie sprawdzał się w codziennym użytkowaniu. Nie podrażniał, bardzo wydajny. RECENZJA 💛
6. Eliksir - Krem - balsam naftalenowy. Lekko łagodził zmiany łuszczycowe, ale przedziwnie pachniał. Nie zrobił nic szczególnego więc do niego nie wrócę. RECENZJA 💚💜
7. Enilome E Pro - Kojący krem do twarzy. Całkiem fajnie łagodził, pojawiające sie od czasu do czasu na mojej twarzy, zmiany łuszczycowe. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

8. Tanita - Plastry do depilacji ciała. Plastry skutecznie usuwał włoski. Trochę przeszkadzało mi to, że plastry znajdowały się na foli. 💚
9. Sylveco - Duetus - Maseczka do twarzy. Spodziewałam się maseczki gęstej i gumowatej, ale ta miała przyjemną kremową konsystencję. I całkiem fajnie działała. RECENZJA 💛
10. Rossmann - Altapharma - Sól do kąpieli z olejkami eterycznymi rozmaryn & eukaliptus. Kolejna, bardzo fajna sól. Miała intensywny zapach i fajnie barwiła wodę. Sprawdza się podczas przeziębienia. RECENZJA 💛

Udało mi się zużyć kilka próbek:

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

1. Pharmaceris - Szampon normalizujący do skóry łojotokowej x2
2. Flos-Lek - Żel z świetlikiem do powiek i pod oczy
3. Sylveco - Łagodzący krem pod oczy
4. Bandi - Fito Lift Care - Odmładzający krem pod oczy

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

5. Ziaja - Ziajka - Kremowy olejek myjący dla dzieci
6. Oillan Baby - Płyn do mycia i kapieli 2 w 1
7. La Cafe de Beaute - Serum pod oczy

Zużycia kosmetyczne - DENKO 3/2020

8. Sylveco - Balsam myjący do włosów z betuliną x2
9. Sylveco - Odbudowujący szampon pszeniczno - owsiany x2

I tak wyglądają moje zużycia kosmetyczne w marcu. Nie jest to oczywiście jakieś rekordowe zużycie ale wciąż więcej zużyłam niż kupiłam.

5 komentarzy:

  1. Peeling isany nie spodobał mi się, ale tonik Vianek i maskę Duetus miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedynie krem do rąk Oriflame. Bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam żadnego tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam emulsję Lactacyd, pomadkę do ust z Vianka i maseczkę Duetus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, całkiem sporo próbek udało Ci się zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń