środa, 9 września 2020

Delia Cosmetics – Cameleo Natural - Serum do włosów na rozdwojone końcówki

Delia Cosmetics – Cameleo Natural - Serum do włosów na rozdwojone końcówki
 

Serum na końcówki to jeden z obowiązkowych kosmetyków, jaki stosuję w swojej pielęgnacji włosów.
Serum zamknięte było w sporej, plastikowej buteleczce z pompką. O ile serum było dużo, pompka działała bez zarzutu. Niestety pod koniec użytkowania pompka przestawała pompować kosmetyk i pojawiły się problemy z wydobywaniem kosmetyku.
Serum było białe i miało niezbyt gęstą konsystencję. Trochę przypominało balsam do włosów lub odżywkę bez spłukiwania. Pachniało przyjemnie (zapach nie przypominał mi niczego konkretnego), ale sam zapach szybko się ulatniał.
Na początku nie byłam zadowolona z tego kosmetyku. Nie podobała mi się jego konsystencja a samo działanie wydawało mi się wątpliwe. Do czasu, aż pewnego dnia zerkając w lustro stwierdziłam, że moje końcówki włosów fajnie wyglądają i ładnie się błyszczą. Wtedy przypomniałam sobie, że akurat tego dnia nałożyłam to serum na końcówki.
Koniec końców serum oceniam pozytywnie. Dodam tylko, że było bardzo wydajne.

Skład:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Dicaprylyl Ether, Behenamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Alcohol, Lactic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Salvia Hispanica Seed Oil, Tocopherol, Cetyl Palmitate, Phytantriol, Hydroxyethylcellulose, Sodium Benzoate, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Nitrate, Hydrated Silica.

Ocena produktu:
Fajne!

Pojemność:
55 ml

Cena:
16,00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz