poniedziałek, 7 września 2020

Sylveco - Biolaven - Krem do twarzy na dzień

Sylveco - Biolaven - Krem do twarzy na dzień

Krem Biolaven na dzień stanowił element mojej rutyny pielęgnacyjnej w ostatnich miesiącach.
Opakowanie kremu - miękka tubka stawiana na nakrętce. I chociaż opakowania kremów na dzień i na noc były bardzo podobne, to wersja na dzień posiadała niewielkie zagłębienie przy ujściu tubki. Taki wydawać by się mogło niewielki szczegół, znacznie ułatwiał życie.
Zapach kremu nie był zaskoczeniem – lawendowo -winogronowy. Nie był zbyt intensywny, dzięki czemu nie przeszkadzał mi zbytnio w codziennym użytkowaniu.
Krem miał dość lekką konsystencję. Szybko się wchłaniał, nie pozostawiał tłustej warstwy, nie rolował się, a wiec całkiem dobrze sprawdzał się pod makijażem.
Co do działania pielęgnacyjnego to nie zauważyłam jakiś szczególnych właściwości. Nawilżał delikatnie, ale właściwie poza tym nie robił niczego więcej.
Podsumowując, oczekiwałabym od tego kremu czegoś ekstra, ale nie zaskoczył mnie niczym szczególnym. Sądzę, że byłby dobry dla cer młodych i bezproblemowych.

Skład:
Aqua, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Sodium Stearate, Sucrose Cocoate, Glycerin, Urea, Xylitol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid.

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
50 ml

Cena:

27,99

4 komentarze:

  1. Jeśli widziałabym u siebie podobne efekty to też niczym by mnie nie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zachwycił mnie niczym szczególnym...

      Usuń
  2. alkohol w składzie? Już wiem, że nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i koniec końców działanie również nie jest zachwycające...

      Usuń