sobota, 5 września 2020

Garnier Fructis - Hair Food - Regenerująca maska do włosów Papaya

Garnier Fructis - Hair Food - Regenerująca maska do włosów Papaya

Maskę kupiłam już bardzo dawno temu, ale przestałam jej używać gdy zrobiłam sobie keratynowe prostowanie włosów. Jednak gdy wszystkie kosmetyki specjalistyczne skończyłam, postanowiłam do niej wrócić.
Maska była nieco bardziej gęsta niż zwykła odżywka, ale nie miała też jakoś mocno zwartej struktury. Pachniała bardzo przyjemnie, owocowo. Zapach utrzymywał się na włosach przez długi czas po zastosowaniu.
Chociaż producent zachwala, że maskę można używać na trzy różne sposoby, to stosowałam ją tylko w jeden, klasyczny sposób, po myciu włosów. Po jej zastosowaniu włosy łatwo się rozczesywały, nie były splątane. Maska lekko je obciążała, co w moim przypadku, bardzo mi się podobało.
Była dość wydajna, bo nie trzeba było nakładać jej dużo, aby uzyskać zadowalający efekt.
Generalnie maska odpowiadała moim włosom. Z całej serii Hair Food, pozostały mi do przetestowania wersje bananowa i makadamia.

Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Myristate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Carica Papaya Fruit Extract/Papaya Fruit Extract, Phyllanthus Emblica Fruit Extract, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Sodium Hydroxide, Helianthus Annuus Seed Oil/Sunflower Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Tartaric Acid, Cetyl Esters, Potassium Sorbate, Salicylic Acid, Caramel, Linalool, Geraniol, Limonene, Parfum/Fragrance

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
390 ml

Cena:

25,99

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam maski do włosów z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją, ale była zbyt obciążająca u mnie. Za to goji mi się super sprawdziło, teraz mam banana :) A został jeszcze aloes i macadamia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie póki co najlepiej goji się sprawdziło :)

      Usuń
  3. Miałam ją i była całkiem fajna :) Mi do testów zostały jagody goja i aloes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to miłego testowania :) ciekawe jak się sprawdzą u Ciebie :)

      Usuń
  4. Garnier jest dość dobrze znany w moim kraju, ale takie produkty do pielęgnacji włosów nie są jeszcze dostępne w moim kraju.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam jedynie wersję bananową i wypada średnio :P Muszę spróbować dłużej ją potrzymać na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że caiem dobrze u mnie wypadła. Aczkolwiek nie idealnie.

    OdpowiedzUsuń