wtorek, 29 września 2020

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

Skoro zbliża się koniec miesiąca, to czas na podsumowanie tego, co nowego pojawiło się w moich zasobach kosmetycznych.

We wrześniu zrobiłam zakupy w Lawendowej Szafie. Zaglądam tam regularnie co około 3 miesiące. Tym razem kupiłam:

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

1. Dr Sante - Serum do włosów z keratyną do włosów matowych i łamliwych
2. Eco Laboratorie - Argana SPA -Odbudowujący szampon do włosów
3. Eco Laboratorie - Karite SPA - Zrównoważony Szampon - Odbudowa i Wzmocnienie
4. Sylveco - Lipowy płyn micelarny (dostałam gratis)

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

5. Szungit minerał, filtr naturalny aktywator wody, do celów kosmetycznych i higienicznych
6. Le Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Odświeżająca maska do stóp
7. Sylveco - Vianek - Wzmacniająca maseczka do twarzy.

Zdarzyły mi się też okazjonalne zakupy w Rossmannie i w Oriflame:

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

8. Flos - Lek - Żel antybakteryjny do rąk
9. Oriflame - Essentials - Nawilżający krem do ciała i twarzy
10. Nivea - Fresh Blends - Żel pod prysznic

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

11. Rossmann - Isana - Kapsułki pielęgnacyjne z koenzymem Q10
12. Rossmann - Isana -Kapsułki pielęgnacyjne Anti - Age
13. Oriflame - Love Nature - Wygładzająca maseczka/scrub do ust

No i to by było na tyle... Całkiem sporo.

16 komentarzy:

  1. O kapsułkach Isany czytałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O te kapsułki z isany wyglądają ciekaeie

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten olejek keratynowy i był super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel Nivea będę testowac, ale pomaranczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło wspominam maskę vianek :) Szampony eco lab mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkrótce przetestuję Vianek, a EcoLab bardzo lubię :)

      Usuń
  6. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy, ten żel pod prysznic z Nivea bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń