niedziela, 27 września 2020

Nivea - Fresh Blends - Żel pod prysznic Morela i Mango

Nivea - Fresh Blends - Żel pod prysznic Morela i Mango

Ten żel pod prysznic kupiłam z dwóch powodów, po pierwsze chciałam przetestować jak kupować z Listą+ w Rossmannie, a po drugie bardzo podobały mi się opakowania tych żeli.
Poza tym, że opakowanie było plastikowe, zamykane na klik, to nie ma co się nad nim rozpisywać.
Żel miał kremową konsystencję, nie był ani za rzadki ani za gęsty. Łatwo i mocno się pienił. Pachniał owocowo, wyczuwalna była morela i mango. Jego zapach nie utrzymywał się zbyt długo na skórze. . Dobrze oczyszczał skórę, nie podrażniał ani nie przesuszał.
Żel spełnił swoją podstawową funkcję oczyszczania skóry a przy tym pięknie pachniał. Ale też nie wyróżnił się niczym szczególnym, co sprawiłoby, że wróciłabym do niego.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Mangifera Indica Juice, Prunus Armeniaca Juice, Oryza Sativa Extract, Glycerin, Bisabolol, Propylene Glycol, Sorbitol, Citric Acid, Glycol Distearate, Laureth-4, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate SE, Trideceth-9, Sodium Sulfate, Denatonium Benzoate, Sodium Benzoate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Geraniol, Linalool, Parfum, CI 15985

Ocena produktu:
Fajny

Pojemność:
300 ml

Cena:
15,99

8 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie, jak napój. Lubię takie owocowe żele pod prysznic.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie seria tych żeli, ale na razie mam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam spore zapasy żeli... bo podobno kiedyś je zużyję :D

      Usuń
  3. Coś dla mnie, uwielbiam zapach moreli i mango :)

    OdpowiedzUsuń