środa, 23 września 2020

Le Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Nawilżający mus do mycia twarzy

La Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Nawilżający mus do mycia twarzy

Robiąc zakupy na Lawendowej Szafie lubię kupować „dziwne” kosmetyki. Im jest on bardziej oryginalny, tym chętniej go kupię. W przypadku tego kosmetyku, skusiła mnie obiecywana konsystencja – mus.
Mus zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką, więc siłą rzeczy, należało go nabierać palcami. I chociaż nie do końca mi się to podobało, to postanowiłam to zaakceptować.
Konsystencja kremowa, dość gęsta, biała i lekko błyszcząca (wizualnie przypominało mi to farbę do włosów). Zapach – migdałowy, delikatny, nie utrzymywał się na skórze.
Mus dobrze rozprowadzał się po twarzy, nie pienił się, łatwo się zmywał. Po zastosowaniu skóra była dobrze oczyszczona, nie przesuszona a uczucie minimalnego ściągnięcia zdarzało się rzadko.
Był to ciekawy kosmetyk, inny niż wszystkie inne jakie stosowałam do tej pory. Co prawda, po określeniu „mus” spodziewałabym się nieco lżejszej konsystencji ale koniec końców przyzwyczaiłam się do niej.

Skład:
Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract , Vegetable Glycerin, Stearic Acid, Ethylhexyl Stearate, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sodium Laureth-5 Carboxylate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Betaine, Triethanolamine, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Xanthan Gum, Perfume

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
110 ml

Cena:
10,69

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie widziałam takiego musu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Lawendowej szafie jest dużo "dziwnych" kosmetyków :D

      Usuń
  2. pewnie sama z czystej ciekawości bym go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu pokazujesz ciekawy kosmetyk! Szkoda, że ciężko dostać tą markę stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń