czwartek, 29 kwietnia 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu

No cóż, kwiecień był bardzo obfity w zakupy kosmetyczne... Zdecydowanie zaszalałam... 

A wszystko zaczęło się od zakupów  w aptece internetowej Gemini:

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu


1. Sylveco - Vianek - Regenerujący peeling do rąk
2. Sylveco - Vianek -Ujędrniająco - wygładzający peeling do ciała
3. Sylveco - Vianek -Rewitalizujący żel myjący do twarzy
4. Sylveco - Vianek -Rewitalizujący płyn micelany
5. Sylveco - Vianek -Intensywnie regenerująca kuracja do rąk

 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu

6. Polka - Płyn do mycia i kąpieli z wodą siarczkową
7. Sylveco - Wygładzający peeling do twarzy
8. Sylveco - Oleiq - Hydrolat z werbeny

Następnie skorzystałam z targów on-line na stronie sylveco.pl, gdzie kupiłam :


9. Sylveco - Vianek - Łagodząca pianka myjąca do twarzy (nowość)
10. Sylveco - Vianek - Regenerująca pianka do higieny intymnej (nowość)
11. Sylveco - Vianek - Łagodząco - wygładzający peeling do ciała
12. Sylveco - Vianek - Odżywczy płyn micelarny/tonik 2 w 1

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu


13. Sylveco - Regenerujący krem do stóp (gratis)
14. Sylveco - Oleiq - Hydrolat z róży damasceńskiej
15. Sylveco - Lekki krem nagietkowy (gratis)
16. Sylveco - Duetus - Serum regulujące

 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu

17. Sylveco - Biolaven - Maska do włosów
18. Sylveco - Biolaven - Płyn micelarny (gratis)
19. Sylveco - Rosadia - Żel myjący do twarzy

 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu

Przydarzyła mi się również, mała wizyta w Rossmannie:

20. Rexona - Maximum Protection - Antyperspirant Confidence
21. Rossmann - Isana - Pianka do golenia Sun Ozon
22. Perfecta - Pomadka ochronna Aloe Vera + Kokos

W ramach walki z łuszczycą na głowie, postanowiłam zainwestować w szampon, który podpowiadał mi Facebook:

23. Hermz - Healpsorim - Szampon do włosów


No i to już koniec mojej "spowiedzi" zakupowej. W kwietniu, było tego naprawdę sporo.

12 komentarzy:

  1. Nieźle. Naprawdę jest tego wszystkiego sporo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ile produktów Vianek i Sylveco:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z firmy vianek jeszcze nic nie miałam, a często widzę te kosmetyki w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie Vianek jest wszechobecny, nawet w Rossmannie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki marki Vianek i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to po tym możesz czuć się piękna jak Bogini _o_

    OdpowiedzUsuń
  6. Same produkty spod szyldu Sylveco - oczywiście mnie to nie dziwi :D Bardzo kusisz tym hydrolatem oleiq - jak wykończę co mam to będzie pierwszy do wypróbowania chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, ale bardzo fajne kosmetyki kupiłaś. Życzę miłego zuzywania

    OdpowiedzUsuń