środa, 19 stycznia 2022

Bandi Professional - Pure Care - Morski żel oczyszczający do twarzy

Bandi Professional - Pure Care - Morski żel oczyszczający do twarzy

 
Żel do mycia twarzy znalazłam w Hebe. Zaciekawiła mnie jego nazwa – morski – bo co morskiego można znaleźć w żelu do mycia twarzy?
Żel zamknięty był w plastikowym opakowaniu z pompką, która działała bez zarzutu, przez cały czas użytkowania. Pompka dozowała niewielką ilość żelu, więc trzeba było kilka razy ją nacisnąć.
Żel miał gęstą, niespływającą konsystencję. Pachniał świeżo, rześko (zapach przypominał mi nieco morze, algi – zapewne dlatego nazwany został morskim), ale sam zapach nie był zbyt intensywny i szybko się ulatniał.
Po nałożeniu na skórę i delikatnym masażu, żel subtelnie się pienił. Przy jego zmywaniu napotkałam na niewielką trudność, bo trochę się „ślizgał” i potrzeba było sporej ilości wody, aby go dokładnie zmyć. Poza tym dobrze oczyszczał skórę, nie wysuszał jej ani nie pozostawiał jej ściągniętej.
Dzięki opakowaniu, które dozowało niewielką ilość kosmetyku, był bardzo wydajny, bo wystarczył mi na ponad dwa miesiące codziennego użytkowania.
Podsumowując, muszę przyznać, że żel sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Właściwie nie znajduję w nim wad. I był to jeden z lepszych żeli do mycia twarzy, jakie ostatnio używałam.

Skład:
Aqua/Water, Propylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water , Glycerol, Maris Sal/ Sea Salt , Cocamidopropyl Betaine, PEG-5- Ethylhexanoate, Trideceth-9, Glyceryl Laurate, Sodium Chloride, Sodium Carrageenan, Polysorbate 20, Alcohol, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Ocena produktu:

Bardzo dobry!

Pojemność:
200 ml

Cena:
25,59

1 komentarz: