sobota, 15 stycznia 2022

Barwa - Barwa Naturalna - Odmładzający szampon ryżowy

Barwa - Barwa Naturalna - Odmładzający szampon ryżowy


Szampon kupiłam trochę z ciekawości, po tym jak przeczytałam sporo pozytywnych opinii o nim w internecie.
Szampon zamknięty był w plastikowym opakowaniu, z nakrętką zamykaną na „klik”.
Sam szampon miał biały kolor, z delikatną perłową poświatą. Pachniał przyjemnie, zapach kojarzył się mi z świeżością i czystością (zapachu ryżu nie wyczułam).
Konsystencja szamponu była rzadka, lejąca, łatwo przepływał pomiędzy palcami. Do dobrego spienienia go na włosach, potrzebowałam go w sporej ilości. Po jego użyciu włosy były dobrze oczyszczone, chociaż nie były skrzypiące. Oczywiście po jego zastosowaniu konieczne było zastosowanie odżywki lub maski (ale w moim przypadku to „standardowa procedura”). Po umyciu i wysuszeniu, włosy były odbite u nasady i lekkie. Chociaż był to szampon dedykowany do przesuszonych i osłabionych, to nie zauważyłam jakiś szczególnych właściwości nawilżających, regenerujących czy też odmładzających.
Według mnie był to dobry szampon do codziennego użytkowania, zwłaszcza, że jego cena jest bardzo przystępna. I chociaż nie został moim numerem jeden, to i tak się cieszę, że miałam okazję go przetestować.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Oryza Sativa Seed Protein, Oryza Sativa Extract, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Biotin, Bioflavonoids, Glycerin, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Panthenol, Phytic Acid, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Pyridoxine HCL, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid, Parfum, Linalool, Limonene, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:
300 ml

Cena:
6,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz