poniedziałek, 31 stycznia 2022

Haul kosmetyczny czyli co nowego w styczniu

Oto co kupiłam w styczniu:

ORIFLAME

Zakupy rozpoczęłam w Oriflame:

1. Oriflame - Scents&Moments - Żel pod prysznic Soft Cuddles
2. Oriflame - Scents&Moments - Żel pod prysznic Paradise Sunrise
3. Oriflame - FeetUp - Serum do stóp
4. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny o zapachu mięty

Yevs Roche, BasicLab, Petitfee



Na Allegro kupiłam:

5. Petitfee - Ruby Bulgarian Rose - Płatki pod oczy
6. BasicLab - Anti-Perspiris - Antyperspirant 72 h

Na stronie Yevs Rocher zamówiłam kilka kosmetyków oraz miniaturek:

7. Yevs Rocher - Płukanka octowa z malin
8. Yevs Rocher - Balsam do ust
9. Yevs Rocher - Balsam do ust
10. Yevs Rocher - Hydra Vegetal - Nawilżająco - rozświetlający krem-żel pod oczy
11. Yevs Rocher - Pure Algue - Żel oczyszczający do twarzy Extra świeżość
12. Yevs Rocher - Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba
13. Yevs Rocher - Pur Calendula - Tonik wygładzający

 Yevs Rocher


Dodatkowo przy zamówieniu na stronie Yevs Rocher, mogłam zamówić kilka miniaturek, dzięki czemu otrzymałam: balsam do ciała, krem do rąk, żel antybakteryjny, żel pod prysznic (2 szt.) oraz peeling do ciała.

I to już wszystko co kupiłam w styczniu.

3 komentarze: