sobota, 1 stycznia 2022

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2021

 Czas na ostatnie denko z roku 2021!

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2021

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2021

1. Green Feel's - Pure Sensitive - Woda micelarna do cery wrażliwej. Skuteczna, delikatna i wydajna, chociaż pojemność niewielka. RECENZJA 💛
2. Eveline Cosmeics - I'm Bio - Delikatna pianka do mycia twarzy. Kupiona w Biedronce, skuteczna a zarazem delikatna. Warto przetestować. RECENZJA 💛
3. Sylveco - Duetus - Krem na noc. Zapach był bardzo irytujący i męczący. Konsystencja jak dla mnie za mało treściwa. Po prostu taki sobie... RECENZJA 💚💜
4. Ecolatier - Głęboko oczyszczający szampon - peeling do skóry głowy Kokos. Szampon to zdecydowanie nie był, peeling i owszem. Konsystencja była przedziwna, gumowata... RECENZJA 💚💜
5. Oriflame - Eleo - Szampon do wszystkich typów włosów. Typowy drogeryjny szampon, nie zachwycił mnie działaniem. Oblepiał włosy w dziwny sposób. RECENZJA 💚💜

 Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2021

6. Sylveco - Oleiq - Hydrolat Lawenda. Działanie bardzo dobre, ale zapach nie do końca mi się podobał. RECENZJA 💚
7. Oriflame - Royal Velvet - Ujędrniający krem pod oczy. Najbardziej treściwy krem pod oczy jaki ostatnio przetestowałam. Nie zapychał. Skutecznie nawilżał. RECENZJA 💛
8. Dove - InvisibleDry - Antyperspirant 48h. Skuteczny. Nie brudził ubrań. Przyjemny zapach. RECENZJA 💛
9. Fitokosmetik - Olejek do włosów Odżywienie i Nawilżenie. Konsystencja zdecydowanie nie przypominała olejku, a raczej gęstą, treściwą maskę. Włosy były wygładzone i dobrze się układały. RECENZJA 💚
10. Oriflame - Essentials - Wielofunkcyjny krem nawilżający do twarzy i ciała. Stosowałam jako krem do ciała. Szybko się wchłaniał i całkiem dobrze nawilżał. RECENZJA 💚

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2021


11. Fitokosmetik - Beauty Visage - Alginatowa maska do twarzy z peptydami. Maseczka do przygotowania samodzielnie (proszek należy połączyć z wodą). Świetnie nawilża i wygładza skórę. RECENZJA 💛
12. Dizao Natural - Hydrożelowe czarne płatki pod oczy Bambus. Efekt całkiem dobry, ale bardzo krótkotrwały. W sam raz przed wielkim wyjściem. RECENZJA 💚
13. Fitokosmetik - Naturalna wazelina do ust Soczysta Żurawina. Uwielbiam tego typu pomadki. Można było ją stosować bezkarnie. Bardzo dobrze nawilżała usta. RECENZJA 💛

 Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2021


Dodatkowo zużyłam dwie próbki:

1. Bielenda - Eco Nature - Nawilżające masło do ciała x 2

Próbki na tyle mnie zaciekawiły, że kupiłam pełnowymiarowy produkt (patrz haul).

I to już wszystko. Ani mało ani dużo...

W Nowym Roku, wszystkim moim czytelnikom, życzę wszelakiej pomyślności oraz wielu ciekawych kosmetyków do przetestowania!

4 komentarze:

  1. Produkty intersujące. Niektóre mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka rzeczy z twojego denka to dla mnie nowość, dlatego tak lubie tego typu posty :D Dzięki nim poznaje nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie to masło Bielenda już po próbkach wydaje się super! Sama zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń