czwartek, 27 stycznia 2022

Sylveco - Vianek - Łagodzący krem BB1 SPF 15

Sylveco - Vianek - Łagodzący krem BB1 SPF 15

Ramach testowania marki Sylveco, postanowiłam przetestować również krem BB w wersji jaśniejszej. Od razu zaznaczam, że nie jestem fanką kremów BB i sięgam po nie rzadko.
Krem zamknięty był w plastikowym opakowaniu airless.
Początkowo z opakowania wydobywał się jakby rozwarstwiony kosmetyk, ale po wstrząśnięciu, konsystencja wróciła do normy. Zdarzało się również, że kosmetyk zasychał w ujściu pompki i blokował wydobywanie kremu.
Krem pachniał podobnie jak klasyczne podkłady czy kremy BB, zapach szybko się ulatniał.
Co do odcienia, to wybrałam wersję jaśniejszą i przy mojej średnio jasnej cerze wyglądał dobrze. Co prawda nie dawał mocnego krycia, ale ładnie wyrównywał koloryt. Sprawdzał się, zwłaszcza wtedy gdy zależało mi tylko na delikatnym kryciu (np. gdy zakładałam maseczkę i większa cześć twarzy była zakryta).
Najlepiej było go nakładać na dobrze nawilżoną skórę, dzięki czemu nie podkreślał suchych skórek.
Krem zapewne sprawdzi się przy cerach mało problematycznych, bez większych zaczerwienień. Krem działa dobrze, ale nie sprawił, że zmieniłam podejście do kremów BB – czyli sięgam po nie tylko z ciekawości.

Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitis Vinifera Seed Oil, Zinc Oxide, Helianthus Annus Seed Oil, Titanium Dioxide, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, CI 77492, Cetearyl Alcohol, Echinacea Purpurea Root Extract, Stearic Acid, Hydroxystearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Phytic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, CI 77491, CI 77499, CI 77007, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool

Ocena produktu:

OK

Pojemność:
50 ml

Cena:
28,80

2 komentarze:

  1. Miałam jego próbkę i miło wspominam, ale sama nie wiem czy zdecydowałabym się go kupić w pełnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń