wtorek, 1 marca 2022

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2022

 Nadszedł czas na podsumowanie lutego. 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2022

 
Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Oto co udało mi się zużyć:

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2022


1.Eveline Cosmetics - I'm BIO - Emolientowa odżywka ochronna do włosów. Przyjemnie pachniała, skutecznie dyscyplinowała moje włosy. Bardzo przypominała mi serię Only Bio RECENZJA 💛
2. Barwa - Barwa Naturalna - Odmładzający szampon ryżowy. Delikatny, ale skuteczny szampon do codziennego użytkowania. RECENZJA 💚
3. Sylveco - Biolaven - Pianka do higieny intymnej. Delikatny kosmetyk do codziennego użytkowania. Niezwykle wydajny. RECENZJA 💛💚 
 
Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2022

4. Bielenda - Vegan Muesli - Nawilżająco - kojący krem pod oczy. Nie do końca spełniał moje oczekiwania, bo słabo nawilżał. RECENZJA 💚
5. Nacomi - Fluff - Tonik do twarzy z mleczkiem tygrysim. Bardzo treściwy i dobrze nawilżający tonik do twarzy. RECENZJA 💛
6. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Ślimak. Były dobrze skrojone, grube, ładnie wygładzały i nawilżały okolice wokół oczu.
7.Garnier - Mineral - Pure Active - Antyperspirant 48 h. Nie wyróżniał się niczym szczególnym, zużyłam, ale nie planuję wracać. RECENZJA 💚


I to już wszystkie zużycia. Nie dużo tego było...

3 komentarze:

  1. Też polubiłam tonik fluff, ale ja miałam wersję fioletową. Teraz chętnie sprawdzę też białą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe, ale ciekawe denko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe denko. Znam ten dezodorant i w ogóle mi nie pasuje.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń