sobota, 19 marca 2022

BasicLab - Anti-Perspiris - Antyperspirant 72 h

BasicLab - Anti-Perspiris - Antyperspirant 72 h

Antyperspirant mój totalny „must have”. W kwestii ochrony przed nieprzyjemnym zapachem, stosuję tylko najmocniejsze wersje dostępne u danego producenta. Tak też było z antyperspirantem od Basic Lab, bo wybrałam wersję z ochroną 72h.
Antyperspirant zamknięty był w plastikowym opakowaniu. Kulka działała bez zarzutu, nie zacinała się. Spłaszczona nakrętka, sprawiała, że pod koniec opakowania, dało się go odwrócić do góry dnem.
Antyperspirant miał delikatny, przyjemny zapach, który nie był zbyt intensywny, dzięki czemu „nie gryzł” się z moją wodą toaletową.
Skutecznie chronił mnie przez cały dzień. Nie brudził ubrań. Nie podrażniał skóry pod pachami, nawet gdy zastosowałam go krótko po depilacji.
I muszę przyznać, że nie miałam do niego zastrzeżeń. Byłam miło zaskoczona jego skutecznością.

Skład:
Aqua (Water), Aluminum Sesquichlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-21, Steareth-2, Diglycerin, Isopropyl Myristate, Trehalose, Aluminium Lactate, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance)

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
60 ml

Cena:

24,90

1 komentarz: