czwartek, 3 marca 2022

Bisou - Żel pod prysznic Thalassoterapia - Grejpfrut i Wodorosty

Bisou - Żel pod prysznic Thalassoterapia - Grejpfrut i Wodorosty


I chociaż żelów pod prysznic ciągle mam nadmiar, to gdy trafia się coś, co mnie zaciekawi, to kupuję. Tak też było z żelem od Bisou, który znalazłam w Lawendowej Szafie.
Żel zamknięty był w plastikowym opakowniu z nakrętką typu disc-top.
Żel był przeźroczysty, konsystencja ani gęsta ani rzadka, taka w sam raz. I chociaż nieco obawiałam się zapachu grejpfruta, to moje obawy były zupełnie niepotrzebne. Zapach był świeży, owocowy, bardzo naturalny z lekką nutą słodyczy (ale nie mdły). Woń tego żelu kojarzyła mi się z latem i beztroskim czasem wakacji.
Z bardziej praktycznych uwag, to dodam, że dobrze się pienił i oczyszczał skórę. Nie przesuszał ani nie podrażniał.
Był to jeden z przyjemniejszych żeli pod prysznic, jakie do tej pory używałam. Sprawdzi się właściwie o każdej porze roku.

Skład:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine,Coco Glucoside, Sodium Chloride, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Laminaria Sacharina Extract, Camellia Sinesis Flower Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, D- Panthenol, Glycerin, Dehydroatecetic Acid, Benzyl Alkohol, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid,Linalool, Limonene

Ocena produktu:
Super!

Pojemność:
300 ml

Cena:
14,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz