niedziela, 27 marca 2022

Yves Rocher - Pur Calendula - Tonik wygładzający

Yves Rocher - Pur Calendula - Tonik wygładzający
 
Tonik kupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na internecie. Zaciekawiła mnie zwłaszcza żelowa konsystencja kosmetyku.
Kosmetyk zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką zamykaną na „klik”.
Konsystencja – żelowa, o lekko mlecznym zabarwieniu. Zapach delikatny, z lekką nutą nagietka. Tonik łatwo rozprowadzał się po twarzy, szybko wchłaniał, nie pozostawiał lepkiej warstwy. I wszystko byłoby w porządku, gdyby po nałożeniu kremu, nie zaczęły się problemy… Otóż tonik powodował okropne rolowanie się kremu a co za tym idzie całego makijażu. Próbowałam stosować go różnymi kremami, ale niestety efekt był zawsze taki sam.
Tonik był bardzo wydajny, wystarczyła jego niewielka ilość aby rozprowadzić po całej twarzy. Niestety w tym przypadku, nie było to plusem…
W internecie znalazłam właściwie tylko pozytywne opinie na temat tego kosmetyku. Trochę mnie to dziwi, że nikt nie miał takich „przygód” jak ja. Może trafiłam na felerny egzemplarz...

Skład:
Aqua/Water/Eau, Glycerin, Propylene Glycol., Caesalpinia Spinosa Gum, Calendula Officinalis Flower Extract, Hydroxyacetophenone, Pentylene Glycol, Polyglyceryl-4 Caprate, Parfum/Fragrance, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Fructooligosaccharides, Inulin, Sorbic Acid, Succinoglycan, Sodium Hydroxide
 
Ocena produktu:
Nie dla mnie...

Pojemność:
200 ml

Cena:
39,90 (bez promocji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz