wtorek, 29 marca 2022

Bielenda - Eco Nature - Nawilżające masło do ciała

Bielenda - Eco Nature - Nawilżające masło do ciała

 
Masło poznałam dzięki próbkom dołączanym do zakupów ze sklepów internetowych. Konsystencja i zapach tak bardzo mi przypadły do gustu, że postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie.
Masło zamknięty był w plastikowym opakowaniu z metalową nakrętką.
Konsystencja była dość gęsta i treściwa. Łatwo rozprowadzało się po skórze, szybko się wchłaniało, nie pozostawiało klejącej się warstwy na skórze. Zapach przyjemny, nieco słodki ale nie mdły. W zapachu dominowały nuty owocowe, które jeszcze dłuższą chwilę od nałożenia utrzymywały się na skórze.
Po zastosowaniu niemal od razu odczuwalne było nawilżenie i wygładzenie skóry. I taki efekt również utrzymywał się przez długi czas.
Byłam bardzo miło zaskoczona efektami jakie dawało to masło. Z przyjemnością sięgałam po nie po każdej kąpieli.

Skład:
Aqua (Water),Coco-Caprylate/Caprate, Sorbitan Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tripelargonin, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Propanediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnifera Indica Seed Butter, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract, Jasminum Officinale Flower Extract, Trehalose, Lactic Acid, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil,Alpha-Glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Maltodextrin, Lactobacillus, Tocopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Sorbityl Laurate, Beta-Sisterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Parfum

Ocena produktu:

Super!

Pojemność:
250 ml

Cena:
19,99

1 komentarz:

  1. Miałam jego próbkę i pozytywnie mnie zaskoczyło, na tyle, że mam ochotę na pełnowymiarowe opakowanie!

    OdpowiedzUsuń