środa, 23 marca 2022

Blue Cap - Szampon do włosów

Blue Cap - Szampon do włosów


O szamponie Blue Cap, przeznaczonym dla skóry głowy z łuszczycą, słyszałam już bardzo dawno temu, jednak zawsze składało się tak, że umykał mojej uwadze. Ale gdy nie miałam już pomysłu co zastosować, z pomocą przyszły mi reklamy w internecie i przypomniały, że jeszcze go nie stosowałam.
Sam szampon zamknięty był w plastikowej butelce z zamknięciem typu disc top.
Szampon miał biały kolor i niezbyt gęstą konsystencję. Pachniał niezbyt mocno, ale nieco chemicznie. Pienił się łatwo i intensywnie. Zdecydowanie zaliczał się o grupy „rypaczy”. Po spienieniu odczuwalne było przyjemne schłodzenie skóry głowy. Czasami, zdarzało się też lekkie uczucie mrowienia, które znikało po krótkiej chwili.
Po zastosowaniu szamponu włosy były szorstkie i splątane, dlatego konieczne było użycie odżywki lub maski.
Przy regularnym stosowaniu szamponu, zauważyłam znaczną poprawę stanu mojego skalpu. Znacznie zmniejszyła się ilość łuszczącej się skóry a co za tym idzie zmniejszyło się uczucie świądu.
Szampon w moim przypadku okazał się być skuteczną pomocą w walce z łuszczycą. Zdecydowanie byłam zadowolona z jego działania i planuję kupić go ponownie.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Glycol Distearate-Steareth-4, Zinc Pyrithione, Alcohol Denat., Sodium Chloride, PEG/PPG-20/6 Dimethicone, Menthol, Dizolidinyl Urea, Ceramide 3-Ceramide 6II-Ceramide I-Phytosphingosine-Cholesterol-Sodium Lauroyl Lsctylate, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinnamal, d-Limonene/Dipentene/l-Limonene, Benzyl Salicylate

Ocena produktu:
Skuteczny

Pojemność:
400 ml

Cena:
125,17

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz