poniedziałek, 7 marca 2022

Uzdrovisko - Roślinny peeling 2 w 1 na ładną cerę

Uzdrovisko - Roślinny peeling 2 w 1 na ładną cerę

I chociaż o marce Uzdrovisko słyszałam już wiele pozytywnych opinii, to jednak do tej pory nie miałam okazji przetestować żadnego z kosmetyków. Dlatego też, testowanie tej marki, rozpoczęłam od peelingu do twarzy w opakowaniu saszetkowym.
Peeling miał dość rzadką, lejącą się konsystencję, przypominającą nieco roztopione masełko. Dzięki tej, dość niezwykłej konsystencji, łatwo rozprowadzał się po skórze, ale też należało robić to niewielkimi partiami, aby nie rozlać kosmetyku. Dodatkowo, w peelingu zatopione były drobinki peelingujące (z orzecha i migdałów), ale nie było ich zbyt dużo.
Peeling stosowałam dwuetapowo, najpierw wykonywałam delikatny masaż skóry, po czym zostawiałam kosmetyk na twarzy i po kilku minutach zmywałam. Po zastosowaniu peelingu twarz była wygładzona, delikatnie rozjaśniona i miła w dotyku. Pachniał przyjemnie, nieco otulająco, ale niezbyt mocno.
Co prawda efekt peelingujacy, był raczej delikatny, a sam peeling nie należał do grupy mocnych zdzieraków, to zdecydowanie przypadł mi do gustu. Dla mojej, dość wrażliwej skóry sprawdził się bardzo dobrze, dlatego zapewne sięgnę po niego ponownie, ale już w większym opakowaniu.

Skład:
Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Lactobacillus/Pumpkin Fruit Ferment Filtrate, Dicaprylyl Carbonate, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Butyrospermum Parkii Butter, Hippophae Rhamnoides Oil, Globularia Alypum Leaf Extract, Viola Tricolor Extract, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Squalene, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Glycine Soja Oil, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Lactic Acid, Pentylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Butylene Glycol, Sodium Metabisulfite, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
2 x 5 ml

Cena:
6,29

1 komentarz: