piątek, 11 marca 2022

Good Mood - Hemp Code - Odbudowujący szampon do włosów z olejem konopnym

Good Mood - Hemp Code - Odbudowujący szampon do włosów z olejem konopnym

Szampon marki Good Mood znalazłam w „czeluściach” Lawendowej Szafy. Marka nie była mi wcześniej znana, a do zakupu przekonała mnie zawartość olejku konopnego.
Szampon zamknięty był w plastikowym opakowaniu z pompką. W codziennym użytkowaniu było to bardzo wygodne i praktyczne. Pompka nie zacinała się i działała bez zarzutów przez cały czas użytkowania.
Szampon miał biały kolor, gęstą konsystencję oraz przyjemny, nieco ziołowy zapach.
Dobrze się pienił i skutecznie oczyszczał skórę głowy (nie był to tzw. „rypacz”). Nie podrażniał skalpu. Po zastosowaniu włosy wyglądały dobrze, nie były zbyt poplątane (chociaż zawsze nakładałam odżywkę lub maskę po jego zastosowaniu).
I chociaż wydawać by się mogło, że niczego odkrywczego nie napisałam o tym szamponie, to jednak miał coś w sobie (czego nawet nie umiem wyrazić słowami), że bardzo przypadł mi do gustu. Chętnie sięgnę po inne produkty marki Good Mood, bo jest tego całkiem sporo…

Skład:
Aqua, Coco Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Dicaprylyl Ether, Decyl Glucoside, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Sodium Caproyl/Lauroyl Lactylate, Triethyl Citrate, Panthenol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Polyquaternium-10, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobry.

Pojemność:
400 ml

Cena:
24,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz