sobota, 5 marca 2022

Yves Rocher - Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba

Yves Rocher - Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba

Marka Yves Rocher już od bardzo dawna wzbudzała moje zainteresowanie, bo jak do tej pory, jeszcze nic od nich nie testowałam.
Odżywka zamknięta była w plastikowym opakowaniu, stawianym na nakrętce.
Konsystencja nie była zbyt gęsta, czyli po prostu rzadka. Pachniała bardzo przyjemnie, otulająco z lekką nutą słodyczy (wyczuwałam zapach olejku jojoba). Zapach tylko przez chwilę utrzymywał się na włosach.
Odżywka, niemal zaraz po nałożeniu na włosy, sprawiała, że się rozplątywały. Jednak, aby uzyskać zadowalający efekt, trzeba było zużyć sporą ilość kosmetyku. Natomiast po wysuszeniu, włosy były zdyscyplinowane, wygładzone i błyszczące.
I chociaż na początku, podchodziłam do tej odżywki trochę sceptycznie, to ostatecznie bardzo mi się spodobała. Zdecydowanie byłam zadowolona z wyglądu moich włosów po jej zastosowaniu.

Skład:
Aqua/Water/Eau, Stearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Isopropyl Alcohol, Benzoic Acid, Parfum/Fragrance, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Fructooligosaccharides, Inulin, Arginine, Panthenol

Ocena produktu:
Bardzo dobra.

Pojemność:
200 ml

Cena:
19,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz